כתיבת כתבות יח"צ

מה הסוד של אייטם יח"צ מוצלח? התשובה היא: סיפור טוב.
אני כותבת כתבות יחסי ציבור אפקטיביות, שממקסמות את
החשיפה לבניית אוטוריטה או ליצירת לידים.

אני מזמינה אותך להצטרף אליי למסע (בדמיון, כן?) -
טיול בסנטרל פארק.

עכשיו נעצור לרגע, נעמוד בשקט, ונסתכל מסביבנו. בדיוק שמעת את הצליל הפריך של
עלי השלכת נופלים על האדמה ופתאום הוא חולף לפניך: הסנאי! מן הסתם המצלמה
שלך תישלף כדי לתפוס את הרגע בכמה תמונות חמודות של הסנאי הכובש.

אבל עכשיו, אם נדמיין את אותה הסיטואציה, רק עם… עכברוש!
איך זה גורם לך להרגיש?

ובכן, האמירה הידועה אומרת שההבדל בין סנאי לעכברוש היא יחסי ציבור, ואני לא
מומחית גדולה בזואולוגיה, אבל יכולה לאשר ששניהם אכן מכרסמים.

אז במה אני כן מומחית? ביצירת תוכן משובח לצרכי יחסי ציבור.

שנצא לדרך?

איך להרשים בלי להתרברב?

השיטה שלי ליצירת תוכן משכנע ואותנטי

קהל הקוראים והגולשים היום מתוחכם יותר מאי פעם. הקהל של המאה ה-21 הוא קהל
חשדן, שאכפת לו מהכסף ומהזמן שלו. כיום, אנשים לא יבזבזו את המשאבים היקרים
האלה על מה שלא יחזיר את ההשקעה. הם יותר מוכשרים בזיהוי תוכן ממומן, מתחילים
לחשוד אם אייטם כלשהו הוא "טוב מכדי להיות אמיתי" וכשהם מחפשים עם מי לעשות
עסקים, הם מחפשים את שמו בגוגל ומנסים להגיע לתוצאה שנראית להם המקיפה ביותר.

נכון, זה קל לרכוש בכמה אלפי שקלים אייטם באחד מהאתרים הגדולים, וזה אכן פשוט
לכתוב שהחברה שלכם היא "מובילה בתחומה", אך האם לקוחות שעומדים לעשות אתכם
עסקים בעשרות או מאות אלפי שקלים יסתפקו במידע לאקוני? כנראה שלא. בדיוק כאן
נכנסת לתמונה השיטה שפיתחתי. לכאורה נשמע מפוצץ. אבל העיקרון הוא פשוט: התוכן
צריך להיות מאוזן, ולהעניק לקורא ערך מוסף. הדגש בטקסט שאני כותבת, הוא על
היתרונות הספציפיים של החברה שלכם, במקום להיות עמוס סופרלטיבים מוגזמים. כמו
בכל דבר שמוצג לאחרים, בין אם מדובר בתבשיל, בבגד, בקטע מוזיקלי ועוד –
צריך לוודא, שלכל מרכיב יהיה המקום שלו, ושלא יהיו מרכיבים שיבלעו אחרים. הרקע, על שלל
מרכיביו נועד בשביל שלדברים המיוחדים יותר יהיה מקום להתבלט.

 

 

 

איך להרשים בלי להתרברב?

השיטה שלי ליצירת תוכן משכנע ואותנטי

קהל הקוראים והגולשים היום מתוחכם יותר מאי פעם. הקהל של המאה ה-21 הוא קהל
חשדן, שאכפת לו מהכסף ומהזמן שלו. כיום, אנשים לא יבזבזו את המשאבים היקרים
האלה על מה שלא יחזיר את ההשקעה. הם יותר מוכשרים בזיהוי תוכן ממומן, מתחילים
לחשוד אם אייטם כלשהו הוא "טוב מכדי להיות אמיתי" וכשהם מחפשים עם מי לעשות
עסקים, הם מחפשים את שמו בגוגל ומנסים להגיע לתוצאה שנראית להם המקיפה ביותר.

נכון, זה קל לרכוש בכמה אלפי שקלים אייטם באחד מהאתרים הגדולים, וזה אכן פשוט
לכתוב שהחברה שלכם היא "מובילה בתחומה", אך האם לקוחות שעומדים לעשות אתכם
עסקים בעשרות או מאות אלפי שקלים יסתפקו במידע לאקוני? כנראה שלא. בדיוק כאן
נכנסת לתמונה השיטה שפיתחתי. לכאורה נשמע מפוצץ. אבל העיקרון הוא פשוט: התוכן
צריך להיות מאוזן, ולהעניק לקורא ערך מוסף. הדגש בטקסט שאני כותבת, הוא על
היתרונות הספציפיים של החברה שלכם, במקום להיות עמוס סופרלטיבים מוגזמים. כמו
בכל דבר שמוצג לאחרים, בין אם מדובר בתבשיל, בבגד, בקטע מוזיקלי ועוד –
צריך לוודא, שלכל מרכיב יהיה המקום שלו, ושלא יהיו מרכיבים שיבלעו אחרים. הרקע, על שלל
מרכיביו נועד בשביל שלדברים המיוחדים יותר יהיה מקום להתבלט.

 

 

 

כיצד מגיעים לעיתונים הגדולים?
הו, בשביל זה יש מומחים

אני כותבת כתבות למשרדי יח"צ מובילים וללקוחות שיש להם קשרים משל עצמם לעיתונות.
אחרי שנים שעבדתי בתחום היח"צ, מול גופי התקשורת ומול קולגות במשרדים מקבילים,
יצרתי המון קשרים, אבל לא פחות חשוב מכך – צברתי לא מעט ידע לגבי ענף התקשורת
באופן כללי, ובאופן ספציפי בנוגע למה שאייטם צריך כדי להתפרסם ולהגיע לעיניים הנכונות.

רוצה להגיע לעיתונות ולא ברור לך כיצד? אוכל להפנות אותך לאנשי המקצוע הטובים ביותר,
בהתאם לתחום ההתמחות שלך, ולעבוד במקביל אליהם בכתיבה ובהפקה של אייטם מנצח.