כתיבת תוכן לאתרים

בונים אתר אינטרנט לארגון או לחברה שלך?
משדרגים את האתר הקיים?
בשעה טובה! מה עם התוכן?

אני כאן כדי למצוא את המילים, הכפתורים וכל מה שצריך כדי
שיהיה לך אתר מעניין, מחבר ורווחי, שמסייע לעסק לטווח הרחוק.

לבנות אתר זה לא משחק ילדים. צריך שיהיה מיתוג מנצח, מתכנת טוב ותמונות
שיווקיות. מה "ישב" בעמודים? שאלה מעולה. בעוד שקיימות חברות שמשאירות את
התוכן "אחרון חביב", עסקים מצליחים שרוצים לבנות אתר שישרת אותם לאורך זמן
משקיעים בתוכן כבר בהתחלה.

למה תוכן איכותי לאתר שלך הוא השקעה טובה?

עם כל החיבה שלי לכתיבה רגשית, מעמיקה ומתפלספת, הפן המעשי חשוב לי יותר מכל.
החשיבות של הפן המעשי משתקפת בכל היבט של העשייה, ואני יודעת שזה חשוב גם לבעלי
עסקים נחושים. אז אני ניגשת לתכל׳ס:

קידום בגוגל

מנוע החיפוש סורק את כ-ל הרשת בחיפוש אחר
התוכן השימושי והאיכותי ביותר עבור הגולשים.
חשוב לי שהלקוחות שלי יבלטו לטובה, לעומת
המתחרים, ובתוך כל הרעש שיש ״שם בחוץ״.
אני מכירה את עקרונות הכתיבה לצרכי SEO
ועובדת עם מקדמים מהשורה הראשונה.

בניית אוטוריטה

חשוב שהלקוחות שלך יסמכו עליך, יחשבו
שהשירות שלך מעולה או שהמוצר שלך איכותי,
והתוכן יכול לחזק את הבטחון שלהם לפני שהם
ממשיכים לצעד הבא.

קידום מכירות ויצירת לידים

תוכן מעניין זה נחמד. תוכן ממיר – מבחינתי הוא
הגביע הקדוש. אני רוצה שהלקוחות שנכנסים
לאתר שלך ירשמו לניוזלטר, ישאירו פרטים כדי
שיחזרו אליהם, או אפילו ירכשו, על המקום.

החוויה מתחילה בתוכן

מנהלת בית מלון
האורחים שלך לא מתחילים את החוויה בדלפק הקבלה, כשהם עושים צ'ק אין,
אלא הרבה קודם, כשהם נכנסים לאתר ומקבלים מידע על המלון שלך.

רואה חשבון
הלקוחות שלך לא פוצחים בחיבור אליך כשהם חותמים על ייפוי כוח,
אלא כשהם קוראים על הניסיון המקצועי שלך באתר האינטרנט שלך.


יש אינספור בעלי עסקים ונותני שירותים שכבר מבינים שמערכת היחסים עם הלקוח מתפתחת לפני
שהוא נכנס לבית העסק או "מגהץ כרטיס", וששווה לטפח את מערכת היחסים איתו.
תוכן איכותי שקול לפרחים או לשוקולד, שהיה נהוג להביא בדייטים ראשונים, בקלאסיקות האמריקאיות.

איזה תוכן צריך לכתוב לאתר אינטרנט? 

הבחירה בידיים שלך, אבל אפשר לומר שלאורך השנים התפתחו מוסכמות לגבי מה שמצופה מאתרים,
וסביר להניח שאם גולש יגיע לאתר שלך הוא ישמח לקרוא את העמודים הבאים:

עמוד הבית

היכרות כללית עם העסק והייחוד שלו.

אודות

הגולשים שנכנסים לאתר שואלים את
עצמם: "עם מי אנחנו עומדים לעשות
עסקים? אפשר לסמוך על העסק הזה"?
עמוד האודות אמור להעניק להם תשובות.

שירותים ו/או מוצרים

פירוט אודות מה שהעסק שלך עושה ומציע ללקוחותיו.

עסקים רבים בוחרים להשקיע גם במאמרים, מה שמאפשר לחזק את הקשר עם הגולשים, לפתח אוטוריטה ולהתקדם בגוגל.

כמה עולה כתיבת תוכן לאתר שלם?

הו, שאלה מעולה!
אשמח לדבר עסקים; כדי להעביר הצעת מחיר מושלמת לצרכים שלך,
אצטרך לראות את אפיון האתר, ולהבין בכמה עמודי תוכן מדובר.

רוצה לקבל בכל זאת קנה מידה?
אספר לך ברצון, שאתר "קלאסי קומפקטי", שכולל: עמוד בית שיווקי ומרשים, עמוד אודות,
עמוד צור קשר, עמוד שירותים ו- 4 דפי מידע או מאמרים משובחים, עולה 12,880 ש"ח.

איך לכתוב תוכן שיקדם את האתר שלך
בתוצאות החיפוש של גוגל?

בתור מי שכותבת תוכן לחברות קידום מובילות,
אני יכולה לומר שהדרך לראש תוצאות החיפוש בגוגל, מתחילה בתוכן.

רבים פונים אלי ומעוניינים לשמוע על "מספר המזל" – כמות התווים לפריטי תוכן שיופיעו גבוה בתוצאות
החיפוש, אבל המומחים בתחום כבר מבינים שאין מספר נכון אחד, ושקידום מוצלח הוא שילוב של תוכן
מעמיק, בנייה משכילה של האתר ופרמטרים נוספים.

כולם מסכימים על דבר אחד:
התוכן נחוץ במסע להצלחה בגוגל, וזה חיוני להשקיע בתוכן 100% מקורי.

מיקרוקופי – כתיבת התוכן ה"זעיר" באתר שלך

כיצד לגרום להם להבין

איך לבצע פעולות?

איך להנחות אותם לגלוש אצלך באתר?

התשובות לשאלות הללו נעוצות במיקרוקופי. מדובר בתחום רענן שהגיח לעולם רק ב-2009,
והיום מעסיק אנשי שיווק, מאפייני חווית משתמש, אנשי UI ומנהלי מוצר. למה הוא כל כך מעניין אותם?
ובכן, כי מיקרוקופי מוצלח יכול להעלות את הרווחיות של העסק.

בתור מי שהתחום מרתק אותה, הלכתי ללמוד אצל הטובה ביותר.
אני בוגרת סדרת מיקרו-קופי של כנרת יפרח, כותבת מיקרו-קופי, מאפיינת שפה ומנחה סדנאות מעשיות
לכתיבת מיקרוקופי שספרה נמכר כיום כבר ב-45 מדינות.

 

רוצה שאכתוב לעסק שלך
תוכן שיווקי?

רוצה שאכתוב לעסק שלך
תוכן שיווקי?