המשבריסט מספר כיצד החל ליצור תוכן שיווקי \ פרק 01 בפודקאסט "ההצלחה מתחילה בתוכן"
הוא עובד עם הארגונים המובילים, ברגעים המכריעים, שיכולים לקבוע את גורל הארגון ולגרום להפסדים או רווחים של מיליונים | אסף שמואלי, שידוע בכינוי "המשבריסט", שוחח איתי על יצירת תוכן לניהול משברים ואסטרטגיה חכמה ליציאה מהם ובעיקר על התוכן שהוא יצר בדרך להצלחה
#1 ההתחלה – משבר של ארגון טרור
אסף לא תמיד התעניין במשברים, אלא מדובר בתחום עניין שפיתח לאורך השנים. בראיון הוא מספר כיצד משבר של ארגון טרור סקרן אותו ועזר לו למצוא את הייעוד שלו. זה כמובן תהליך שכרוך בכתיבת תוכן.
