המשבריסט מספר כיצד החל ליצור תוכן שיווקי \ פרק 01 בפודקאסט "ההצלחה מתחילה בתוכן"

הוא עובד עם הארגונים המובילים, ברגעים המכריעים, שיכולים לקבוע את גורל הארגון ולגרום להפסדים או רווחים של מיליונים | אסף שמואלי, שידוע בכינוי "המשבריסט", שוחח איתי על יצירת תוכן לניהול משברים ואסטרטגיה חכמה ליציאה מהם ובעיקר על התוכן שהוא יצר בדרך להצלחה 

#1 ההתחלה – משבר של ארגון טרור

אסף לא תמיד התעניין במשברים, אלא מדובר בתחום עניין שפיתח לאורך השנים. בראיון הוא מספר כיצד משבר של ארגון טרור סקרן אותו ועזר לו למצוא את הייעוד שלו. זה כמובן תהליך שכרוך בכתיבת תוכן.

אסף שמואלי המשבריסט

 

#2 השראה – להיות מי שאתה

אסף אמנם מדבר עסקים וסייע לנהל משברים בפרופיל תקשורתי גבוה, אבל לגמרי "מחובר לעצמו" ומספר כיצד החיבור ל"אני" שלו סייע לו לפתח נישה ייחודית ולהפוך להצלחה. 

 

#3 ייחודיות: להגיב למשברים בהתאם לערכים של החברה

 רבים מתאכזבים לשמוע מאסף שאין דרך אפקטיבית אחת להתמודד עם משבר. 

כדי להגיב בצורה האפקטיבית ביותר, חשוב להבין מה הערכים שחשובים לארגון וכן לקהל היעד שלו. 

שוחחנו על הדרך שבה קרין גורן התמודדה עם הביקורות מולה והפכה ממי שקיבלה ביקורות אכזריות ברשת לגיבורה שזכתה למאות אלפי לייקים ושלל שיתופים. 

 

סיפור סינדרלה של תוכן שיווקי? מסתבר שממש לא

אסף מבהיר שבדרך להפוך לאוטוריטה בניהול משברים, שהארגונים הגדולים ביותר נעזרים בה, הוא יצר שלל תוכן ועבד קשה. 

הוא מדגיש כמה חשוב ליצור תוכן על תחום שמעניין אתכם ומבהיר ש-People Will Come. 

אין ספק שאסטרטגיית התוכן שלו היתה אפקטיבית עבורו.

מזמינה אותך להאזין לפרק במלואו, אני בטוחה שהוא יכול להעניק המון השראה, 

גם למי שלא מתעניין במשברים או מתמודד עם כאלו בדרך כלל: