שיחה עם דובר עיריית חיפה, אלירן טל | פרק 03 בפודקאסט "ההצלחה מתחילה בתוכן"

בתור חיפאית גאה, סקרן אותי לגלות מי עומד מאחורי התוכן השיווקי של העירייה – שיחה עם דובר עיריית חיפה שחושף את מאחורי הקלעים של התוכן

#1 ההתחלה – עיתונאי נוער, שהתקדם לעיתונות המקומית

אלירן תמיד אהב לכתוב ולהיות מעורב. קריירה מפוארת בעיתונות הובילה אותו למסדרונות עיריית חיפה.

 #2 אתגר – לנהל את המדיה בשליש תקציב (ולשמור על אימפקט אדיר)

עיריית חיפה היא העירייה הראשונה שפתחה טיק טוב (הולכים לישון בתשע?! אולי. אבל הכי מגניבים שיש). הדוברות של העירייה עושה עוד המון פעילויות מרשימות ברחבי המדיה, והיא העירייה היחידה עם משדר ב-3 שפות שונות, והיא עושה את כל זה עם תקציב זעיר. עינת קליש, ראש עיריית חיפה, רצתה להקצות תקציבים למטרות אחרות, ונוצר אתגר רציני. 

 

#3 סוד ההצלחה – תשוקה אדירה לקידום חיפה

החיבור של צוות עובדי הדוברות ומחלקת המדיה מאפשר להגיע לפריטי תוכן רבים שאלירן מספר לי עליהם, יחד, הם יוצרים תוכן שמשפר את תדמית העיר ומשמיע את קולם של תושביה. 

 

גם העירייה נעזרת בסטוריטלינג

אלירן מספר על המשדרים באולפן, וכיצד הם ממוקדים בתושבי עיר שונים ובסיפור שלהם. במילים שלי – סטוריטלינג 101.


מזמינה אותך להאזין לפרק במלואו, אני בטוחה שהוא יכול להעניק המון השראה, 

בעיקר אם העיסוק שלך הוא ביצירת תוכן לעמותה, עירייה או ארגון עם תקציב מוגבל: