סדנת סטוריטלינג לעסקים
ארגונים, חברות ועמותות, שמעוניינים בשדרוג, מבינים שסיפורים חיוניים
לצרכי תקשורת פנים ארגונית ולצורך שיווק אפקטיבי. הם מזמינים אותי,
כדי שאלמד אותם "איך עושים סטוריטלינג". הסוד, שלא כולם יודעים: כל
אחד מהמנהלים והעובדים כבר יודע לספר סיפורים, הוא רק צריך כלים כדי
להתחיל ליצור תוכן מעולה.
סדנת סטוריטלינג לעסקים
ארגונים, חברות ועמותות, שמעוניינים בשדרוג,
מבינים שסיפורים חיוניים לצרכי תקשורת פנים ארגונית ולצורך שיווק אפקטיבי.
הם מזמינים אותי, כדי שאלמד אותם "איך עושים סטוריטלינג".
הסוד, שלא כולם יודעים: כל אחד מהמנהלים והעובדים כבר יודע לספר סיפורים,
הוא רק צריך כלים כדי להתחיל ליצור תוכן מעולה.
הנרי פורד – FORD
"אם היו שואלים אנשים מה הם רוצים,
הם היו מבקשים סוסים מהירים יותר"*
וולט דיסני – Disney
"זה מה שאנחנו, מספרי הסיפורים, עושים.
אנחנו עושים סדר באמצעות הדמיון, מעניקים תקווה שוב ושוב"
לארי פייג' – Google
"אם אתה לא עושה דברים משוגעים,
סימן שאתה לא עושה את הדברים הנכונים"
מה שטוב לחברות ששוות מיליארדים, טוב גם לחברות ישראליות שחשוב להן לקדם את התוכן בארגון, לחזק את המותג ולהעניק למנהלים ולעובדים כישורים שהם לא רק רווחיים, אלא גם כאלו שיכולים לשפר את חייהם.
מנהלים מנוסים ומוצלחים מבינים, שהעובדים שלהם הם השגרירים הטובים ביותר של החברה.
יותר אמינים מכל שלט חוצות, וללא עלויות מיוחדות – ברגע שהמנהלים והעובדים בארגון יודעים להתבטא יותר טוב, ועושים את זה לעיתים קרובות יותר – הארגון מרוויח, ובגדול.
אבל איך גורמים לאנשים שמתעקשים שהם "לא יודעים לכתוב" או ש"אין להם רעיונות"
להתחיל לכתוב?
התשובה פשוטה: סדנת סטוריטלינג לעסקים.
מנהלת רשת אורט
סדנת תוכן שיווקי וסטוריטלינג
למנהלי הדיגיטל מרחבי הארץ
הנהלת מעו"ף
סדנת סטוריטלינג ותוכן שיווקי
למנהלים מהסניפים השונים
לשכת עורכי הדין
סדנת סטוריטלינג לעו"ד
מרחבי מחוז השרון
אנשים אוהבים סיפורים. החברה שלך יכולה להרוויח מזה
מהסבא של וורטרס אוריגינל ועד לאגדה שמאחורי סטיב ג'ובס ואפל, סיפורים זה החיים.
סטוריטלינג מאפשר לשווק באמצעות סיפורים. אבל ברור שלא כל סיפור "עושה את העבודה".
אם ככה, על אילו סיפורים אפשר לסמוך?
סיפור המותג
לכתוב חזון ארוך זה קל, אבל לא אפקטיבי.
לכתוב סיפור "מאחורי החברה"
יחבר אליה יותר אנשים.
סיפור "מאחורי הקלעים"
הסיפורים של האנשים בחברה ושל
התהליכים בה הם סיפורים מרתקים.
לכולנו יש נטייה טבעית להתעניין באנשים
אחרים, וכשכותבים סיפור אמיתי,
ולא מתחבאים מאחורי סלוגנים מפונפנים,
העניינים הופכים למעניינים במיוחד.
סיפור המוצר
בשוק תחרותי יותר מאי פעם, אין כמו
מוצרים שיש מאחוריהם מחשבה,
סיפור והתרחשות מרתקת.
תקשורת פנים ארגונית
סיפורים של חברות, שמבינות שחשוב
להשקיע גם בתוכן ששוכן בפנים החברה,
מתגלים יעילים במיוחד ביצירת חיבור
ונאמנות מצד העובדים.
איך סדנאות הסטוריטלינג שלי
משפיעות על חברות וארגונים?
בשתי
מילים:
בקצת
יותר
מילים:
בשתי מילים:
כותבים יותר
בקצת יותר מילים:
אני מעניקה למנהלים ולעובדים את השילוב המנצח:
- כלים פרקטיים לכתיבה
- רעיונות והשראה
- דחיפה - כל משתתף ומשתתפת יבינו מדוע חשוב להשמיע את הקול שלהם, והמוטיבציה, באופן טבעי, תעלה.
אנחנו יכולים לדבר בלי הרף על מטרות, יעדים, מספרים ודוחות,
אבל האם האדם הממוצע שקורא את המיילים שלנו או הניוזלטר יתעניין בהם?
התשובה היא שלא. אנחנו חיים בעידן של עומס מידע, שבו כל אדם נחשף לאלפי פריטי תוכן בכל יום.
אז איך העובדים בארגון שלך יכולים לייצר תקשורת פנים ארגונית שיוצרת תחושה
טבעית, נעימה ומסקרנת, ולא מעיקה?
בסדנא אשמח ללוות את העובדים והמנהלים בארגון באופן שיקדם את המטרות שלו לטווח הרחוק.
סטוריטלינג - כלי מנצח 1 למגוון מטרות עסקיות
ניוזלטר חברה
ניוזלטר שיסייע לעובדי החברה להרגיש
מחוברים, להשמיע את הקול שלהם ולשפר
את הנאמנות שלהם אליה.
הרצאות שמעניין לשמוע
איך אפשר להפוך "סתם עוד הרצאה"
פנים ארגונית לכזו שכולם מקשיבים לה
בשקיקה? ניחשת נכון, התשובה מתחילה
בסטוריטלינג.
הודעות ווטסאפ, מיילים וכל תוכן ארגוני
איך לכתוב הודעות ממוקדות, אך לשמור
על מסר מסקרן ומחבר,
שמשרת את המטרה.
* הציטוט אודות הסוסים מיוחס להנרי פורד אך יש הטוענים שאין תיעוד לכך שהוא אמר אותו. נכון או לא?
כנראה שלעולם לא נדע. מה שבטוח הוא, שהסיפור הקצרצר אודות הסוסים עורר השראה בקרב מיליונים.