עמודי נחיתה, שבנויים וכתובים בצורה נכונה, מובילים ליותר המרות,
"מחממים" את הלידים ומסייעים להפוך את כל המהלך לסיפור הצלחה.
מתוך שאיפה למקסם את הפוטנציאל, ובעזרת הניסיון הרב שלרשותי, פיתחתי שיטה ליצירת תוכן שלא רק
"נחמד לקרוא", אלא גם מוביל את הקוראים להשאיר פרטים. כשהלקוחות מודיעים לי שהם לא עומדים בקצב
הלידים, לי רק נותר לחייך ולומר תודה על כך שאני במקום הנכון ובזמן הנכון, עבור החברות הללו.
מה הסוד של עמוד נחיתה מוצלח? אלפי מומחים מרחבי העולם חקרו את הסוגיה, והגיעו לשלל המלצות, חלקן
סותרות אחת את השנייה. האמת היא, שלכל חברה, ארגון ועסק יש את הפתרון האופטימאלי עבורו, ואני כאן כדי
לפצח את התוכן שיהפוך את הקוראים ללקוחות של החברה שלך.
עמוד הנחיתה קיבל את שמו בזכות פעולת ה"נחיתה" של הגולש או הגולשת, שהקליקו על מודעה (בדרך כלל
בקמפיין ממומן), ונחתו באותו עמוד. אבל הנחיתה היא רק ההתחלה. יש לנו זמן מועט ויקר ערך, שבו עלינו לעניין אותם, להרשים
אותם ולגרום להם להרגיש בטחון- הכל כדי לעורר בהם את החשק לקנות את מה שיש לך למכור.
תוכן אפקטיבי הוא לא One Size Fits All, אלא חליפה בתפירה עילית, שצריך להתאים
למידות המדויקות של החברה. הדבר שהופך חליפה למוצלחת הוא הפרטים הקטנים
שמעבר לגיזרה או לצבע: צפיפות האריגה, הכפתורים והחפתים. באותו האופן עובד גם
עמוד הנחיתה. הרעיון הוא לא ליצור תוכן שהגולשים כבר קראו אצל המתחרים שלך, אלא
להציג בפניהם תוכן מסקרן, רענן ומושך, כזה שיגרום להם לקרוא עוד, וכן, גם להשאיר
פרטים בטופס הלידים, או אפילו לגשת ישר לעמוד הסליקה.
למרות שאני עובדת בתהליך מסודר ובשיטה אפקטיבית, אני מכירה את כל ה"טריקים"
המקובלים לכתיבת עמוד נחיתה, ולעיתים משלבת אותם בארסנל הכלים המקצועיים שלי:
"לצבוט" לגולש
מומחים רבים ממליצים לזהות את הכאב
של הגולש ולהתמקד בו. אני כן מתחברת
לתפיסה שאומרת שאנשים פועלים רק
מתוך כאב או עונג, ולמרות זאת, כדי לשמור
על הגולשים כך שיישארו בעמוד הנחיתה,
אני חושבת שצריך להשתמש בכאב רק
כתבלין – בעדינות ובחוכמה.
להלחיץ! וכמה שיותר
"נותרו שני מקומות בלבד!" או "ההרשמה
מסתיימת מחר" הם "מלחיצנים" שנועדו
להציב בפני הגולש דד ליין וליצור בקרבו
תחושת דחיפות; בעוד שלעיתים יש להם
הצדקה, חשוב להבין שכל עוד הגולש לא מבין
על המוצר או השירות שלך, המלחיצנים האלה
לא יעבדו, וצריך למנן אותם, כי הגולשים של
היום מתוחכמים יותר מאי פעם.
עדויות, עדויות ועוד עדויות
אין כמו המלצות ממקור ראשון כדי להעניק
הוכחה חד משמעית לגולשים שהמוצר שלנו
שווה, אבל לפני שמרעיפים עליהם בסיפורי
הצלחה או בתמונות "לפני/ אחרי", חשוב
להציג בפניהם מידע שהם יתחברו אליו.
איך אני מנסחת את התוכן בעמודי נחיתה?
מהו המשקה האהוב עליך? אולי מתחשק לך קפה הפוך סטנדרטי? קפה בוץ?
אמריקנו עם סוכר, או בטעם חזק ומר? אולי תה זה המשקה שלך? ואולי בכלל שוקו קר.
ככה אנשים פועלים – לכל אחד יש את הטעמים ואת ההעדפות שלו.
גם לקהל היעד של החברה שלך יש בוודאי העדפות, ואני מקפידה ללמוד אותן בדרך ליצירת תוכן, כדי לוודא שהוא ידבר לקהל היעד בגובה העיניים.
לכתוב תוכן שמלא בשבחים, המלצות ותיאוריים חיוביים – זה הכי קל ומהיר.
גם לכתוב את המילה "מעולה!" גוזל רק שנייה או שתיים. אבל לחשוב על מה שבאמת ידבר אל הלב (והארנק!) של הגולשים – דורש יותר זמן ומחשבה.
החדשות הטובות: זה לגמרי שווה את זה. עמודי נחיתה שמדברים אל קהל היעד באופן אפקטיבי ממירים יותר, ומציגים תוצאות טובות.
מיקרוקופי –
הפרטים הקטנים שמשדרגים את עמודי הנחיתה
"לחץ כאן" או אולי "קליק"? אין תשובה נכונה אחת, אבל הדרך למצוא את התשובה
האופטימאלית לעמוד הנחיתה עבור החברה שלך מתחילה במיקרוקופי.
המונח מיקרו-קופי (באנגלית: Microcopy) מתאר את המילים "הקטנות" בדיגיטל
אלו שמניעות את הגולשים לפעולה, מנחות אותם ומובילות אותם.
כשאנחנו רוצים להוביל את הגולשים להשאיר פרטים וללחוץ על הכפתור, החשיבות של
המילים על הכפתורים עולה פלאים.
בתור בוגרת הסדנא למיקרוקופי של המומחית ברמה הגלובלית, כנרת יפרח, בתור מי
שיצרה תוכן לעמודי נחיתה סופר-ממירים, אני מצוידת בידע ובניסיון נוספים, שיש
בידיהם את הכוח להפוך גם את עמוד הנחיתה שלך למוצלח.
איך אפשר לדבר על עמודי נחיתה,
בלי לדבר על A/B TESTING
אנחנו לא כותבים עמודי נחיתה כדי ש"יהיו מעניינים" או סתם "ייראו טוב". ממש לא. מדובר בנכס
דיגיטלי, שמטרתו להמיר ללידים או לרכישות, ועדיף כמה שיותר.
כדי לחדד את העמוד וכדי להגיע לתוצאות המקסימליות, רבים נוהגים להיעזר במבחן התוצאה
של ה- A\B TESTING. אני יודעת, השם קצת מפחיד, אבל בעצם מדובר בתהליך מסודר:
מנסחים שני דפי נחיתה שזהים במרבית
הפרמטרים, אך מנסים לשנות אחד מהם
(לא תמיד מדובר בשינויים ברמת התוכן).
בודקים איזה משני העמודים
הפיק תוצאות טובות יותר.
הניסוי והטעייה מאפשרים להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בעלויות נמוכות יחסית,
מבלי להשקיע את כל תקציב הקידום הממומן בבת אחת.
כמה עולה כתיבת תוכן לעמוד נחיתה?
כתיבת תוכן לעמוד נחיתה סטנדרטי, שכולל 2 קונספטים ושכתוב אחד, עולה 2,800 ₪.
אני מעניקה במתנה 4 נוסחים לקמפיין, שילוו את העמוד,
יחד עם הנחיות בסיסיות לגרפיקאי/ת או למחלקה הגרפית שלך.
רוצה שנמריא עם התוכן לעמוד הנחיתה שלך?
הזמן שלך יקר. לכן פיתחתי תהליך כתיבת תוכן לעמוד נחיתה מדויק, חכם וממיר. הוא מאפשר
להגיע לתוצאות מעולות ולאפשר לך לבחור את הקונספט בצורה הנוחה ביותר.
אני כותבת תוכן באופן שמחזק את התדמית של הלקוחות שלי, אבל חשוב מכך, אני יוצרת תוכן
שמתורגם להכנסות. אשמח ללוות גם אותך להמראה מוצלחת.