שירותי תוכן לארגונים
מנכ"לית שרוצה שמישהי תכתוב עבורה את דבר המנכ"לית, מנהל חטיבה שמעוניין לכתוב תיאור
ליוזמה חדשה ומרגשת, מנהלת משאבי אנוש שרוצה לשדרג את התקשורת הפנים ארגונית-
הציטוט שמיוחס לראפר פרנק אושן, הוא ציטוט פופולרי, אך לטענתי – לא רלוונטי.
היום יותר ויותר מנהלים בארגונים מבינים שעם כל הכבוד לעבודה הקשה,
גם ה"רעש" חיוני.
אני מסייעת לארגונים להשמיע את קולם, לספר את סיפורם. במידה מסויימת, זה קצת
כמו "לעשות רעש", אבל למעשה, התפקיד שלי הוא להפוך את הרעש הזה לצליל
הרמוני, לתוכן שמבשר על ההצלחות, על המהלכים ועל המגמות בארגון, ומסייע
להתחבר ללקוחות הארגון, לעובדים שלו ולתקשורת.
היום יודעים יותר מתמיד, שהכוונה משנה. היועץ הארגוני והמרצה המפורסם, סיימון סינק, מדגיש בספרו
רב המכר "Start With Why" את החשיבות של ה"למה". הוא מציע לנו, הקוראים, לחשוב מה הסיפור
שלנו, להבין מה המניעים שלנו, ולשים לב לדרך שבה שאנחנו דואגים להבליט אותם גם בתכנים שלנו.
אני יודעת שעבודה קשה היא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלך, שהמקצועיות שלך ללא דופי ושיש המון
ערך בעשייה שלך, אבל אשמח להוסיף את הדובדבן שבקצפת, כדי להשלים את התמונה: תוכן שילווה
את כל הטוב הזה. מה הוא יעשה?
1. יחבר אנשים מתוך הארגון ומחוצה לו אל הפעילות שלך
2. יבליט את הייחודיות בעשייה שלך
3. יסייע לרתום שותפים לתהליכים ארגוניים
כבר יש מחלקת שיווק, והיא עושה את העבודה נהדר, אבל מי כותב את המאמרים לאתר החברה?
ומה עם ניסוח של כתבות יח"צ, שנועדו לקדם את הארגון?
אני כאן כדי ליצור תוכן מדויק, בהתאם לערכי הארגון, שיסייע בשיווק שלו לטווח הרחוק.
מניסיוני בליווי כתיבה של יותר מ-80 מנהלים, אני יכולה לומר ש-90% מהם מתבטאים נפלא,
אך רק זקוקים לליטוש, להכוונה ולדיוק, כדי לעלות על מסלול ההמראה, ולהתחיל לכתוב בעצמם
תוכן מעולה.
בסשנים אישיים פונקציונליים, אנחנו יוצרים להם יחד תבניות כתיבה, מגבשים את ה"קול"
ואת הערכים שילוו את התכנים שלהם וגם יוצרים תוכן שישמש אותם בהמשך, מעין "צידה לדרך"
שיוכלו להשתמש בה במיילים באמצעות ה-Copy Paste.
איך לכתוב כך שאנשים לא רק יקבלו את המסר הקונקרטי שחשוב לך להעביר
אלא יתחברו אליך ולארגון, ויעריכו את העשייה שלך?
כולנו שונאים לשמוע אנשים שמהללים את עצמם בצורה בוטה. אבל מצד שני, מתעלמים ממי
שיושבים לבד, בשקט, בחושך, ולא מספרים על העשייה שלהם בכלל. אני מזמינה אותך לעלות על
דרך המלך – אשמח ללוות אותך ליצירת תוכן מחבר, שאנשים בארגון יאהבו לקרוא.
ניוזלטר חברה, הודעות לפורטל הארגוני וכל תוכן שצריך להפיץ לעובדי החברה ואפילו
למועמדים חדשים – הכל דורש ניסוחים מדויקים.
אני לא רק כותבת תוכן פנים ארגוני, אלא גם מכשירה עובדים להתחיל ליצור את התוכן בעצמם,
כך שאחרי זמן קצר, התוכן הפנים הארגוני יכול "להתנהל מעצמו", בזכות הכלים שהענקתי.
אחרי שכתבתי ליותר מ-180 עסקים, ביניהם סיפורי הצלחה חוצי יבשות,
החלטתי לחלוק טיפים, סיפורי הצלחה של לקוחות ופריטי מידע מעוררי השראה –
מידע שאני חולקת רק עם מנויי הניוזלטר שלי.
רוצה? זה פשוט –
נרשמים כאן ומקבלים ממני, אחת לשבוע, טיפים לכתיבה, לשיווק ולכל מה שמסייע
לבעלי עסקים להגיע ללקוחות חדשים ולהדק קשרים עם לקוחות קיימים.