כמה פוסטים צריך לפרסם בשבוע? אינסטגרם או פייסבוק? אולי לינקדאין? תחום המדיה החברתית
מעלה שלל דילמות וגישות, אבל יש דבר אחד שכולם מסכימים עליו: תוכן איכותי, שמשרת את המותג –
הוא חיוני בכל פוסט ופוסט. כדי לפתח מערכת יחסים עם לקוחות קיימים או עם לקוחות פוטנציאליים,
אנחנו רוצים שהחברה שלנו תהיה עם קול ברור ותפתח מערכת יחסים יציבה עם קהל היעד.
אני הראשונה שתודה שתמונה שווה אלף מילים. באינסטגרם אפילו יותר. אני מתחילה
לעבוד עם חברות שיש להן תמונות מקוריות או עם חברות שמוכנות להשקיע בכאלה.
הסיבה היא פשוטה: אני רוצה שהתוכן שאני כותבת להן יהיה אפקטיבי ויפיק להן תועלת.
בלי תמונות – זה פשוט לא קורה.
אז כבר ברור: התמונות חיוניות. ובכל זאת, היום, חברות מובילות מבינות, שכדי לעניין
את קהל היעד, וכדי לפתח איתו מערכת יחסים ולמקסם רווחים, יש צורך בתמהיל תוכן
נכון ואפקטיבי. לא צריך להיבהל מהמילה תמהיל, אני בסך הכל מתכוונת לאופן שבו
אני יוצרת עבור הלקוחות שלי תוכן למדיה החברתית, כך שישלב בין ערך, חיבור
לגולשים והנעה לפעולה.
מומחים בתחומים שונים, כמו עיצוב פנים, בריאות ואף כלכלה, מדגישים במשך שנים,
שאיזון הוא סוד ההצלחה, ואני מסכימה. מחשבה מוקדמת, יחד עם עבודה חכמה,
מאפשרות לאזן בין התכנים השונים במדיות החברתיות השונות של החברה ולהגיע
לתוצאות.
בעלי עסקים רבים פונים אלי ושואלים אותי איך נכון לכתוב במדיה. סוד ההצלחה, כפי שלמדתי מארגונים
מובילים בארץ ובעולם, הוא בתמהיל הנכון בין פוסטים של אווירה, פוסטים שנותנים ערך ופוסטים
מכירתיים. אני מפתחת לכל לקוח ולקוח גאנט תוכן שמאפשר למצוא עבורו את השילוב המנצח.
מכאן ודאי הבנת, שאני שמה דגש על היצמדות לתכנית עבודה מסודרת, לא פחות מהמחשבה שאני
מקדישה לשאלת פרקי הזמן האידאליים בין פוסט אחד לאחר.
בתחילת הקריירה שלי ניהלתי חשבון טוויטר סופר פופולרי של גוף ממשלתי. בזמנו, זה היה חדשני,
ואפילו פרסמו עלינו כתבה ב-The Marker. זה ריגש אותי להיות חלק ממהפכה.
בשנת 2009 היה לי ברור שהעתיד הוא המדיה החברתית.
היום כבר כולם יודעים את מה שהצוות שעבדתי איתו ואני ידענו אז – מדובר בחדשות ישנות.
המדיה החברתית היא זירה שחייבים להפגין בה נוכחות כדי להתחבר לקהל היעד הרלוונטי שלנו.
מעבר ליצירתיות ולכישרון, אני מביאה לעבודה מול הלקוח שלי ראייה כוללת ומערכתית, שמתבססת על
ניסיון של למעלה מעשור. מכיוון שאף חברה לא זהה לאחרת, וכמובן שהצרכים של עסק אחד שונים
מאלה של האחר, אני בונה עבור כל חברה חבילה מותאמת אישית, מאוזנת ומנוהלת, עד לפרט האחרון.
רוצה שאכתוב עבור החברה שלך פוסטים מדויקים, אולי קמפיין ממומן? אולי זה הזמן לחשוב על
אסטרטגיית תוכן בכל הפלטפורמות ולפתח שפת מותג? אני כאן בדיוק בשביל זה ואשמח ללוות
מהלייקים הראשונים ועד ללידים הלוהטים.
אחרי שכתבתי ליותר מ-180 עסקים, ביניהם סיפורי הצלחה חוצי יבשות,
החלטתי לחלוק טיפים, סיפורי הצלחה של לקוחות ופריטי מידע מעוררי השראה –
מידע שאני חולקת רק עם מנויי הניוזלטר שלי.
רוצה? זה פשוט –
נרשמים כאן ומקבלים ממני, אחת לשבוע, טיפים לכתיבה, לשיווק ולכל מה שמסייע
לבעלי עסקים להגיע ללקוחות חדשים ולהדק קשרים עם לקוחות קיימים.