תוכן לחודש שלם במילים שלך
תוכן הוא בסך הכל דרך לחבר בינך לבין הלקוחות שלך
העסק בידיים שלך, ויש לך מטרה אחת ברורה: להגיע ללקוחות. היית רוצה אפילו
ליצור אצלם נאמנות למותג שלך. במלים אחרות, מה שחיפשת, זה ליצור קליק
בין הלקוח לבינך, והמפתח לקליק הזה הוא הטקסט שהלקוחות שלך רוצים
לקרוא ולדעת.
לא משנה אם בחרת בתוכן לאתר, ניוזלטר תקופתי, או פוסט לפייסבוק –
תוכן הוא החיבור הנכסף שלך ללקוחות.
שנצא לדרך?
פגישה אחת. זה כל מה שדרוש
אני מזמינה אותך לשבת איתי, עם כוס קפה, למפגש אפקטיבי וממוקד.
יחד, נמצא את המילים שיעבירו את הייחודיות ואת הערך שלך החוצה.
נבליט את התכונות החשובות, שמבדילות אותך מהמתחרים שלך.
ניצור יחד פוסטים עם ערך, פוסטים מכירתיים, ופוסטים של אווירה,
שנועדו רק לחבר רגשית את הקורא אליך. אחרי שהצטיידת, זה שלך.
יש לך אפשרות להוציא לאור את היצירה המשותפת שלנו, בזמן ובמדיה
שמתאימים לצרכים של החברה שלך. בעצם, אחרי שיצאת מהמפגש
שלנו, כל התוכן שיכול לשרת את העסק שלך – מוכן ומתוזמן.
בפגישה בת שעה וחצי, נפיק יחד:
תכנים מקוריים שהם הסגנון + הערך שלך
כוסות קפה
לייקים, השראה ותועלת לעסק שלך
"תוכן הוא המלך"
סטיב ג'ובס ידע כבר מזמן, שהתוכן הוא זה שישלוט במדיה.
אם תסתכלו מסביב, תראו, שהתוכן שולט אפילו בעולם, בכל תחום ובכל קנה מידה אפשרי.
לך יש את הידע, את המומחיות, את הניסיון. לכאורה, כל הפוטנציאל להצלחה.
אבל האם קהל היעד שלך יודע על כל מה שיש לך להציע? האם הוא מרגיש חיבור אישי אליך?
כאן, נכנסים הידע, המומחיות והניסיון שלי,
ביצירת התוכן שיחבר אליך את קהל היעד המדויק שלך.
אז… איך זה הולך?
כל התוכן – על כוס קפה (או זום)
שלב 1 – הכנה:
לפני הפגישה, נקיים שיחה קצרה, של כ- 10 דקות. המטרה בשיחה הזו,
היא לקבל ממך מידע על העסק, לראות את הלוגו של העסק או החברה
שלך, ולתת רקע למפגש הרשמי שלנו. זהו מעין גישוש באפילה כדי
לאפשר תכנון נכון של הפגישה.
שלב 2 – מפגש:
במפגש נתחיל בסיעור מוחות, נעלה יחד רעיונות, נתעדכן בחדשות
מתחום העיסוק שלך ונתחיל (וואו!) לכתוב פוסטים. נכתוב 8 פוסטים, לכל
אחד עשוי להיות ניחוח שונה, ערך שונה ומטרה שונה. ולפעמים, כולם יהיו
באותה הרוח ויכוונו לאותו המקום.
שלב 3 – תזמון ופריסה:
מתי הפוסטים מתפרסמים? לאיזו פלטפורמה הם מתאימים? נוכל לחשוב
יחד ולהתאים פוסטים לפלטפורמה שמתאימה לך. בעוד שיש עסקים
וחברות שהקשר שלהם עם הלקוחות דורש פירסום פוסט פעמיים בשבוע,
עסקים אחרים ירוויחו יותר מהפרשי זמן גדולים יותר. גם אם זה עשוי
להיראות לך שולי, מדובר בהחלטות חשובות שכדאי לחשוב עליהן יחד.
התוכן עובד בשבילך
זהו.
הפוסטים מוכנים לשיגור.
עכשיו ניתן להם לעבוד בשבילך; העובדה המעניינת היא, שלקוחות רבים מקבלים השראה מהתגובות
ומהלייקים ומתחילים לכתוב יותר בעצמם גם אחרי המפגש. נחמד ומפתיע, לא?
קצת עלי
תוכן הוא האהבה שלי כבר למעלה לעשור.
התחלתי את דרכי כעיתונאית, המשכתי לכתוב לחברות המובילות במשק כשכירה בחברת
דיגיטל ופרסום והיום אני עצמאית, שעובדת עם עסקים ועם עצמאים, כדי ליצור תוכן
מדויק ומעניין. למצוא את המילים שמחברות לקהל היעד, הוא אתגר שאני לוקחת על
עצמי בשמחה, בכל פעם מחדש.
נכון, כתבתי לתאגידי ענק.
זה גדול, מרגש, אפילו קצת מאיים ואני מודה – נותן בוסט לאגו.
אבל בלב שלי יש חיבה עמוקה לבעלי עסקים קטנים ולנותני שירות, שהיו רוצים להתבטא
במילים שלהם. אני יודעת שהיית רוצה למצוא את הדרך לבטא אותו עבור לקוחות ותיקים
ולקוחות פוטנציאליים, שאולי לא יודעים על כל מה שיש לך להציע.
לסיום,
מפגשים נערכים בשיחת וידאו,
בעזרת תוכנת "זום" ו-"google Drive",
או במשרד שלי באיזור מרכז זיו, חיפה.
עלות מפגש בן שעה וחצי: 1,880 ש"ח + מע"מ.
לסיום,
מפגשים נערכים בשיחת וידאו,
בעזרת תוכנת "זום" ו-"google Drive",
או במשרד שלי באיזור מרכז זיו, חיפה.
עלות מפגש בן שעה וחצי: 1,880 ש"ח + מע"מ.