איך להתחיל ליצור תוכן לעסק שלך?

פוסטים בפייסבוק, סטורי באינסטגרם או מאמרים באתר – כל התכנים הללו דורשים מבעלי עסקים ופרילאנסרים לצאת מאיזור הנוחות. איך עושים את זה? איך מתחילים ליצור תוכן שמגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ומחבר אותם אליך? אני מזמינה אותך לצאת למסע הכי שווה שיש
מיכל אברמוביץ | תוכן שיווקי לעסקים
במשך 10 שנים כתבתי על שוקולדים משובחים, שירותי תקשורת נפלאים ובתי מלון מופלאים, אך לומר שאני משובחת? הו, כאן מדובר במשימה הרבה יותר מאתגרת, שלקח לי זמן לאזור אומץ ולהשלים אותה. אני גאה לומר, שהתגברתי על הפחד, והיום אני אומרת, בלי להתנצל, שאני כותבת תוכן משובחת. אבל אני והחוויה שלי בכלל לא רלוונטיות לסיבה שהתכנסנו כאן. הרי הגעת לקרוא את המילים הללו בחיפוש אחרי השראה, רעיונות ודחיפה לצאת בעצמך לאור הזרקורים, וחשוב לי להעניק לך אותה. יש לי שאלה חשובה עבורך: האם הגעת לעולם כדי "להיות בשקט" ולהימנע מביקורת? אני בטוחה שלא. אז למה כן? לממש את הפוטנציאל שלך, לסייע לכמה שיותר אנשים וגם, כמובן, להתפרנס בכבוד. אני מתכבדת להיות זו שמבשרת לך את זה – הדרך למטרות שלך עוברת גם ביציאה לאור.

"לא נעים לי": איך להתגבר ולהתחיל ליצור תוכן שיווקי?

כל האמת בפנים: רוב בעלי העסקים לא מרגישים מיד בנוח לפסוע לאור הזרקורים, וזה בוודאי לא טבעי להם. אנשים שראו אותי מרצה על במות בפני רבים, ומדברת בבטחון, לא מאמינים לי כשאני מספרת שהייתי ביישנית ופחדתי לדבר על עצמי, אבל זו האמת. לאורך השנים גיליתי עוד ועוד "ביישנים בארון" – שלמרות הביישנות והאתגר, יצאו מאיזור הנוחות לאור הזרקורים.

אחת מהאמירות הנוקבות של המנטורית העסקית מארי פורלאו, היא – "אם לא נעים לך לכתוב על עצמך ועל העסק שלך, צריך להיות לך לא נעים מכל האנשים שזקוקים למוצרים או לשירותים שלך ועדיין לא שמעו עליך, בגלל הקושי שלך לשווק".