גאנט התוכן שיעשה לך סדר
המשימה: להגיע ללקוחות חדשים
השיטה: אסטרטגיית תוכן חכמה ותכנון מראש
הכלי: גאנט תוכן
גאנט הוא תרשים שמפרט את המשימות ולוחות הזמנים שרלוונטיים לפרויקט מסוים.
קיימים גאנטים שיווקיים אדירים שכוללים אלפי פעולות שיווקיות שונות למותגי ענק
וכן גאנטים יותר ממוקדים. לתפיסתי, הגאנט צריך לעבוד עבורך ולעשות לך סדר
בעזרת עוגנים ותכנונים שרלוונטיים לעסק שלך ולתוכן השיווקי שלו.
שנצא לדרך?
גאנט התוכן שיעשה לך סדר
המשימה: להגיע ללקוחות חדשים
השיטה: אסטרטגיית תוכן חכמה ותכנון מראש
הכלי: גאנט תוכן
שנצא לדרך?
זמן לתכנן
הגעת לכאן כי חשוב לך לתכנן. לעבוד חכם ומסודר, לא "לכבות שריפות" ולא לחכות להשראה,
אלא לקחת בשתי הידיים את התוכן השיווקי של החברה או של העסק שלך.
זה מצוין!
בעולם משתנה תדיר, כשכל תכנית יכולה להתפורר ברגע אחד, או, במקרה הטוב,
מתבררת כבסיס לשינויים, זה לא מובן מאליו לרצות לתכנן.
אבל אם עוד יש לך ספקות, אספר בדיוק למה גאנט התוכן חיוני.
הגעת לכאן כי חשוב לך לתכנן. לעבוד חכם ומסודר, לא "לכבות שריפות" ולא לחכות להשראה, אלא לקחת בשתי הידיים את התוכן השיווקי של החברה או של העסק שלך.
זה מצוין!
בעולם משתנה תדיר, כשכל תכנית יכולה להתפורר ברגע אחד, או, במקרה הטוב, מתבררת כבסיס לשינויים, זה לא מובן מאליו לרצות לתכנן.
אבל אם עוד יש לך ספקות, אספר בדיוק למה גאנט התוכן חיוני.
חשיבה אסטרטגית
הזדמנות להסתכל מלמעלה ולהחליט במה
מתמקדים בחודש או ברבעון הקרובים.
זמן לדבר על המטרות, על היעדים
ועל התוכן שישרת אותם.
"עובד בשבילך"
להרגיש שהתוכן עובד בשבילך.
כשהגאנט מוכן, ואפשר לשגר את התוכן על
בסיס קבוע, אפשר ללגום בשקט כוס קפה חם
ולעבוד על דברים אחרים.
משאיר מקום להשראה
RTM (שיווק בזמן אמת) ופרצי השראה הם
נפלאים. כשלא מכבים שריפות או רודפים
אחרי פוסטים באופן שוטף, אפשר להגיע
אליהם בקלות.
התפיסה שלי לגאנט מוצלח:
מחשבה על הלקוחות במקום על "יום הבננה הבינלאומי" או "יום המספריים".
בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים הבינו את הקסם של הגאנט והחלו לצוץ מגוון גאנטים.
כולם שימושיים, חלקם מרשימים, אבל חשוב לי להזכיר את העיקר:
הלקוחות של העסק שלך.
לפני שניגשים לכיבוש, צריך לחשוב על אסטרטגיה:
- מה מעניין אותם לקרוא?
- מה מעסיק אותם ביום יום?
- איך לתת להם להבין שכדאי לבחור בך, מתוך ההיצע העשיר שם בחוץ?
אני מזמינה אותך לחשוב על השאלות שלי ולהירשם לניוזלטר שלי.
התפיסה שלי לגאנט מוצלח:
מחשבה על הלקוחות במקום על "יום הבננה הבינלאומי" או "יום המספריים".
בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים הבינו את הקסם של הגאנט והחלו לצוץ מגוון גאנטים.
כולם שימושיים, חלקם מרשימים, אבל חשוב לי להזכיר את העיקר:
הלקוחות של העסק שלך.
לפני שניגשים לכיבוש, צריך לחשוב על אסטרטגיה:
- מה מעניין אותם לקרוא?
- מה מעסיק אותם ביום יום?
- איך לתת להם להבין שכדאי לבחור בך, מתוך ההיצע העשיר שם בחוץ?
אני מזמינה אותך לחשוב על השאלות שלי ולהירשם לניוזלטר שלי.
מה יצא לך מזה?
גאנט במתנה:
מדי פעם אני מעניקה גאנט במתנה לכל מי שברשימת התפוצה שלי.
שווה להיות שם, ולקבל אותו כשהוא לוהט ושימושי מתמיד.
טיפים
עדכונים חמים:
יש אירוע שכדאי לכתוב עליו?
אני אשלח לך מייל עם רעיונות ליצירת תוכן רלוונטי.